צור קשר

לא לאבד תקווה

//לא לאבד תקווה
התקשרו לוריפיי

לא לאבד תקווה

אחרי שתי לידות שקטות, והריונות שכמעט הסתיימו בטרגדיה, נטלי חזן ובעלה נכנסו להיריון נוסף. "בגלל ההיסטוריה הרפואית, הייתי בחששות כמו בהריונות הקודמים שלי", היא מעידה. "כבר במפגש הראשון עם הרופא, הומלץ לי לעבור סדרת בדיקות שנועדו לוודא שההיריון תקין ושאין כל סכנה לי ולעובר". נטלי ביצעה בדיקות סקר אבל פעמיים הבדיקה נכשלה ותוצאותיה לא היו חד משמעיות. כשהטלפון צלצל והרופא עדכן אותנו שגם בפעם הזו נמצא כשל טכני. לא ידענו איך להתמודד עם הסיטואציה. קיוויתי, ציפיתי וייחלתי שאקבל תשובה חד-משמעית, רציתי שתהיה לי וודאות שתאפשר לי להמשיך את ההיריון בראש שקט. זו הייתה אחת התקופות הקשות והמתוחות בחיי". למרות הכול, נטלי לא ויתרה וביצעה בדיקת וריפיי של אונקוטסט.

וריפיי היא בדיקת NIPS לא פולשנית. זו בדיקת דם פשוטה, שמזהה בוודאות של מעל 99 אחוזים מספר תסמונות כרומוזומליות בעובר, החל משבוע מוקדם יחסית של ההיריון. ביכולתה של הבדיקה לאתר תסמונת דאון, וכן תסמונות נוספות העלולות לסכן את ההיריון או לאתר תסמונות העלולות לגרום לכך שהעובר ייוולד לחיים של סבל. אחד היתרונות הבולטים של וריפיי על פני בדיקות סקר מסוג NIPS האחרות, הינו רמת כשל טכני נמוכה מאוד (של פחות מ- 1%).

אחרי מספר ימים הרופא בישר לה ולבעלה שהתוצאות טובות וההיריון מתקדם באופן תקין. "בכיתי מרוב התרגשות, זה היה בכי של הקלה. הידיעה שההיריון מתפתח כשורה, העובר בריא ושלא נשקפת לו סכנה הייתה שווה את כל המתח והחרדה באותם הימים", מספרת נטלי שילדה לפני חודש וחצי את רוני  – ילדה שלישית לבית משפחת חזן. "היא המתנה הגדולה של חיי" היא מסכמת בכתבה שפורסמה באתר Ynet.

לקבלת מידע נוסף על בדיקת וריפיי מלאו את הטופס, ונציג מקצועי שלנו יחזור אליכם.

2020-11-17T10:55:24+02:00
נגישות